Welcome to Azam und Liza's blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Sunday, October 4, 2009

Kunjungan Sahabat Se Malaysia


Gambar nie di ambil semasa kunjungan sahabat dan satu-satunya keluarga yang tinggal di Idstein, Germany nie... Isteri kepada sahabat saya nie juga melanjutkan pelajaran di Idstein dalam jurusan yang sama dengan Isteri saya.. iaitu Master of Science in PharmacoEconomics... tapi depa dah duk sini dekat setahun lebih... dan tak lama lagi grad la.. Seronok rasanya dapat kunjungan dari sahabat se Malaysia walaupun hanya 1 jer keluarga yang ada...

2 comments:

Anonymous said...

Macam lazat aje aku tgk meehun goreng tu. Ko masak ke azam? Semenjak jadi House Husband ni kenalah pandai masak yeek.
Ha.. Kalau nak safe.. ko tanam lerr cili kee.. serai kee.. kalau ade tanah, ko tanam padi pun ok.. takyah beli beras :D
- fendi

Rosliza said...

tu la pasal..dah kene banyak blaja masak niee.. tapi.. masa tu wife aku yg masak.. bab bab bee hoon nie aku lum expert.. goreng telur dah expert dah... hehhee